luni, 18 mai 2009

Mamica moderna


In ultimii ani s-a creat un trend, acela ca Divele de pretutindeni sa apara dezbracate pe copertele revistelor glossy, atunci cand sunt insarcinate. Ideea de "pregnancy is sexy" a aparut, probabil, in '91, cand Demi Moore(care era mult mai bleah decat acum), s-a lasat pozata pentru coperta Vanity Fair. A starnit controversa si cateva alternative parodiate.


Cinspe' ani mai tarziu, Christina Aguilera, Bitchney, Heidi Klum sau dive autohtone, precum Andreea Marin sau Nicoleta Luciu, arata, la randul lor, cum sa fii insamantata, cu 20 de kile mai grea, dar inca atragatoare. Pe bani grei, bineinteles.

Anul de gratie 2009: inca o vedeta TV, pestoaica, sportiva si femeie de afaceri, votata de voi, cititorii fideli ai acestui blog, drept "Cel mai metrosexual", alege sa ne arate cum sarcina a schimbat-o ca persoana, dar, mai ales, cum a facut-o sa capete stralucirea unei tinere mamici. Iar un lucru atat de frumos nu poate fi exprimat prin cuvinte. Iat-o, deci, pe Nikita.


If only the sperm had known...

7 comentarii:

  1. mie-mi place...adica e si ea om, pana la urma. ca doar oameni suntem cu totii. intrebarea care se naste (a se observa jucaria de cuvinte) e: cum a schimbat-o sarcina? poate spiritual si psihic, ca din punct de vedere fizic, e la fel de stralucinda ca si pana sa isi faca capatos emisiune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum tocmai ce mi-am amintit ca la un moment dat am visat-o pe Nikita, eram foarte mica, ea era la inceputuri...si m-a infricosat atat de tare la TV incat noaptea am visat-o ca ma batea cu o bata :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dios mio...Sfântă născătoare de Dumnezeu, închide ochii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Parerea mea este ca ar trebui sa ajungi vedeta prin talentul tau(actorie,dans,voce,un sport,creier :))dar Nikita prin ce a ajuns ea sa fie atat de mediatizata,sau sexy braileanca sau Magda Ciumag,sau chiar si Elodia,defapt stati am uitat traim intr-o tara care promoveaza prostia

    RăspundețiȘtergere
  5. Razvan, nu am fost pacalit de zoso. Desi, in general, ce scrie el pe blog are menirea sa scoata lumea din sarite, cateodata are dreptate si amendeaza corect presa din Romania. Cum sa iei drept subiect de emisiune gluma unui blogger si sa inviti in emisiune psihologi, comisari etc. care sa dezbata subiectul, fara a verifica veridicitatea lui inainte?

    Nu e prima data cand Antenele isi iau teapa (vezi campania anti-fumat) si se pare ca tot nu s-au invatat minte sa verifice sursele. Daca asta e nivelul la care practica cei din Antene jurnalismul, atunci Zoso a fost prea bland.

    RăspundețiȘtergere