marți, 12 mai 2009

Conform OhMyGod, Rihanna goala pe net


Avertisment: acest post reprezinta cea mai buna incercare a mea in sfera jurnalismului monden. De aici, singura directie posibila este Josul(in care poti doar sa cobori, oricat ar incerca o tanti sa te convinga ca Eminescu e mai smecher ca Pleo Nasmul, parte-n parte).

Asta seara, spre deosebire de orice alta seara a vietii mele, am facut de cateva ori click pe editia online a tabloidului omonim. Am dat peste asta: Rihanna a apărut goală pe Internet. Dupa ce ca le-a luat "jurnalistilor" de la Click 4 zile sa traduca stirea (timp in care multi fani de sex masculin ai interpretei au dus singuri pionieru la ecluza si mult momoz a curs, dupa cum spune un bun prieten, traducator si el), acesti paparazzi cu pix au comis-o intr-un mare fel.

Perez Hilton, detinatorul celui mai faimos celebrity-blog din America, publica, pe 8 mai, pozele cu naked Rihanna, insotite de textul "OMG!!!! Chris Brown is probably responsible for this!". In urma labartarii, interpretarii si traducerii de catre CLICK, textul a devenit "Conform OMG, avocatul raperului ceruse anularea acuzaţiilor..". Sursa mea, FMM, le transmite salutari jurnalistilor cu slot pentru creier.

Un comentariu: